Inu streszczenia · Inuyasha

Odcinek 24 Inuyasha Kanketsu-hen

Witam po przewie! Tym razem krótszej.

Ktoś oglądał deszcz perseidów? Z 12 na 13 była noc spadających gwiazd. Udało mi się zobaczyć 31~! W tym roku w końcu dopisała mi pogoda z czego jestem bardzo zadowolona.  Ostatnio namiętnie szyję cosplay Alice (Pandora Hearts). Roboty przy tym mnóstwo, ale przy okazji dobrze się bawię i relaksuję w ten sposób, więc pozytywnie podchodzę do przedsięwzięcia. Poza tym wspomniane przeze mnie 2 notki wcześniej  zauroczenie mangą: Kamisama Hajimemashita, mi nie przeszło, wręcz jest gorzej!  Szczególnie, że w kilku aspektach bardzo przypomina Inuyashę. ;D Hah, przepadłam. Z anime, o których wspomniałam pobieżnie bardzo zainteresowało mnie jeszcze Kokoro Connect, warte uwagi naprawdę i Binbougami Ga! Drugi tytuł jest w moim mniemaniu podobny do Sket Dance (w tym, że jak mam zły nastrój, to wystarczy jeden odcinek i od razu mi lepiej x3). Ten odcinek Inuyashy oglądałam i pisałam poniższą treść w środku nocy, jeszcze później niż zwykle, dlatego też, jakby coś…gomenchiai? ^^”
A teraz zapraszam na streszczenie i przemyślenia: odcinek 24 Inuyasha Kanketsu-hen!

Czytaj dalej „Odcinek 24 Inuyasha Kanketsu-hen”